And that's just how it is, and how it's always been, it's where my reason stops and something else comes in


Jag har i princip planerat hela mitt sommarlov redan. Helt sjukt. Det är så mycket som ska hinnas med så jag blir ju nästan orolig. Men jag ska lyckas hinna med allt, hoppas jag. Räknade ut att efter påsklovet är det typ bara ca sju veckor kvar. Det är ju inte alls mycket. Dock känns det fruktansvärt långt bort just nu när man har den jobbigaste veckan på länge med jag vet inte hur mycket plugg. Men jag skrattar och är glad fortfrande, jag mår ju bättre utav det :) Nä ge mig lite påsk och vår, sendan sju snabba veckor. Då blir jag nöjd, på rikitgt!

Psst! Klicka på den smått slarvigt redigerade bilden så får du höra nåt underbart!
Hp

Kommentarer
Postat av: emmsi

ÅH, det var magiskt! jag blev lite tåris såhär på morgonkvisten :')

2009-03-25 @ 08:30:01
URL: http://emmapemmis.blogg.se/
Postat av: Sandy

åååååååwh, vad vackert! :| jag vill tillbaka ååh :o <3



och fin bild. :D och berätta alla dina planer :D iih<3:o

2009-03-25 @ 16:56:38
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Flying Boy

You're gonna fly baby fly!! Under V.26 =)

2009-03-25 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0