100 frågor och svar

För den som orkar, skyll på Linn ;)

1. Tre namn jag lyssnar till: Helena, Helda, Hp 2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag inte är en stressad person (kan dock vara dåligt ibland) 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag tänker för mycket 4. Detta är jag rädd för: Att förlora nära och kära 5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vänner omkring mig, mat och skratt 6. Tre saker jag absolut inte kan göra: det är en del och jag orkar inte fundera ut nåt. 7. Detta tycker jag om att göra: skratta tills man grinar 8. Detta vill jag göra just nu: Ha sommarlov 9. Bästa känslan: Frihet 10. Värsta känslan: Ångest 11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor, ärlighet, bra på att lyssna 12. Är jag kär just nu? Ja 13. Jag vill gifta mig: Ja senare 14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet med rätt människor 15. Min käraste ägodel: Texas, om han nu räknas 16. Något jag vill ha i present: Fett med pengar 17. Detta har jag på mig just nu: stor t-shirt, strumbyxor 18. Favoritkläder: Klänningar och sora t-shirtar 19. Favoritdjur: Hund, Texas 20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: väldigt blandade 21. Favoritlåtar just nu: Jochua Radins låtar Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: typ allt känns blä nu 23. Stjärntecken: tvilling 24. En bok jag älskar:Harry Potter 25. En film jag älskar: Stolthet och fördom 26. Tv-program jag gillar: That 70s show 27. Favoritdoft: lukten efter regn 28. Detta äter jag gärna: mat 29. Dricker helst: kaffe, coca cola 30. Favoritgodis: Choklad 31. Hit vill jag gärna åka på semester: Sydafrika 32. Färg på mina ögon: Grönbruna 33. Min längd: 166 cm 34. Jag tror på: viljan 35. Jag spelar: handboll, snart! 36. Person jag beundrar: Rickard 37. Så här bor jag: Lägenhet mamma, villa pappa 38. Antal döda krukväxter i hemmet: några få, hittas garanterat på mitt rum. 39. Det här tänder mig: självsäkerhet 40. Det här gör mig avtänd: för mycket självsäkerhet 41. Favoritfärg: gul 42. Favoritcitat: skratta å va gla 43. En hemlighet jag vet: dålig fråga 44. Bästa present jag fått: Systemkameran för två år sen 45. Senast köpta skiva: oj, ingen aning 46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina händer 47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: jag har mina komplex 48. Udda förmåga/egenskap: kan böja på fingertoppen? 49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En giraff 50. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n 51. Vad har du gjort/ska du göra idag? haft körlektion, gjort matteprov, delat ut flygblad och "pluggat" 52. Var är dina föräldrar födda? Husum och Sundsvall 53. Vad är det senaste du installerade på datorn? skrivaren på skolan kanske 54. Vilken är din favoritrestaurang? Saffran 55. När badade du i en pool senast? idrotten kanske 56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja under skönsmontiderna 57. Hur många barn vill du ha? två-tre 58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ hårdrock 59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Yes 60. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga 61. Har du åkt moped någon gång? Jajemen 62. Har du busringt någon gång? Ja 63. Har du fått felparkeringsböter? Nej 64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? fallskärm skulle vara sjukt coolt 65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand 66. Har du en egen trädgård? Nja 67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? är inte så stort fan av såna 68. Kan du alla orden i nationalsången? tror det faktiskt 69. Badkar eller duschkabin? båda 70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? million dollar baby 71. Favoritpizza? Hawaii 72. Chips eller popcorn? chips 73. Vilken färg på läppstift använder du? Andvänder inte läppstift 74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej 75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej 76. Apelsin- eller äppeljuice? svårt val, beror på tillfälle 77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Minns inte 78. Favoritchoklad? Marabou premium 79. När röstade du senast? Har inte fått rösta tidigare 80. När åt du en hemodlad tomat sist? ja eftersom att nån snodde våran tomatplanta så var det ett tag sen! 81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja med laget 82. Är du bra på matlagning? jag duger 83. Klarar du att tanka själv? Ja 84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej 85. Pepsi eller Coca Cola? Cola 86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja 87. Vad var det senaste du handlade? ramlösa 88. Har du kräkts offentligt? tror inte det 89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? pengar är alltid pengar, men det slår inte riktig kärlek 90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Njaa, kanske inte kärlek 91. Har du ringt något betalnummer? vadå typ melodifestivlen? 92. Kan man vara vän med sitt ex? från person till person tror jag 93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? vet inte om jag besökt nån, har bara blivit besökt 94. Hade du mycket hår som liten bebis? inte överdrivet 95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Standard 96. Vad har du i din väska? för mycket grejer 97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? pratar med päter 98. Vad är du tacksam för idag? att jag har det liv jag har 99. Var hittade du den här listan? linnie bad mig göra den

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
sandy, lisa, emma
Hp

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tackar :'D

2009-05-13 @ 22:00:38
URL: http://thekingofvattjom.blogg.se/
Postat av: sandy

Sv: No way biatch! du får dom på fredag! :D nej det går inte, för mitt usb kommer vara utlånad under londonresan! :O hmm.. efter london? :D hihihi. puss<3

2009-05-13 @ 22:33:37
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA, ja stackars oss och vår tomatplanta :'@ Men när har du haft uniform :O

2009-05-14 @ 01:04:49
Postat av: Broder

- och det var jag som kommenterade ovan! :D

2009-05-14 @ 01:05:16
Postat av: Lisa

SV: Vad bra att jag kunde göra nån glad :D

2009-05-14 @ 20:14:00
URL: http://thekingofvattjom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0