SATURDAY


Hej mina vänner!

Vaknar upp till ett grått, dystert och blött väder. Alltid lika kul. Vart är den riktiga vintern? Peter sitter och flyger och jag pluggar. Allt är i sin ordning helt enkelt. Tänkte bara dela med mig av nyheten att jag tagit dödssprutan. No swine flu for me! Och vet ni? Jag lever. Det var inte alls så farligt som jag trodde. Känns bara som att jag varit på ett riktgit hårt träningspass och det är ju inte fel. Då kan jag ju försöka inbilla mig att jag är en hurtig person.

Nu ska jag återgå till mina studier. För jag är ju inte bara hurtig utan smart också!
Hp




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du har inte fått några andra symptom? :)

2009-11-14 @ 16:30:09
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Aa okej! Skönt det i alla fall så att det inte har varit värre! :) Jo jag mår bra, är öm om armen och fick lite feber inatt men annars känner jag inte av det. :)

2009-11-14 @ 17:28:06
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0