Jag har tänkt till

När jag varit borta ett tag (typ endast fem dagar) gruvar jag mig alltid för att sätta mig vid datorn. Man tror att det ska vara så frigörande att under några dagar sluta vara nördig och typ njuta av att vara ut i naturen eller nåt. Och ja, just för stunden känns det väldigt frigörande. Naturen är bra. Där kan man andas. Men när jag sedan ska sätta mig vid apparaten igen känns det inte lika bra längre. Man ligger efter överallt. Mailen är full (av skit) och det är uppdaterat hit och dit så man knappt hinner med sig. Dator. Ångest. Tid. Jag borde lägga ner allt egentligen. Men då blir jag väl en sån där enstöring som bara är ute i naturen och andas. Eller?

För övrigt så har detta varit en bra dag om ni nu vill veta. Jag har andats.
Hp

Kommentarer
Postat av: Agnes H

håller med dig i det där om "dataångest", det är jobbigt! :( jag är förestän Clara din tremännings kompis, gick in på din blogg genom hennes :D

2009-10-27 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0