Förändring

Det är ordet som kommer upp i mitt huvud när jag tänker på min livssituation. Jag vill upptäcka nya saker och träffa nya människor. Jag vill kunna gå på en gata och tänka: wow, jag har inte en aning om vart jag är just nu, men jag gillart! Jag vill kunna träffa människor i min egen ålder och inte veta ett skit om vilka de är. Inte veta att den personen är tillsammans med honom, att det där är hennes brorsas kompis eller att hon är hans ex. Jag vill inte veta. Jag vill upptäcka och lära känna. Jag vill gärna inbilla mig själv att jag är redo. Redo att lämna det "trygga". Allt blir så mycket enklare då, när man tror att man kan besegra allt och alla. Och det kan jag, det vet jag. Jag ska banne mig stå högst upp på pallplatsen i slutet av min egen livshistoria!
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

åh. fint inlägg! jag vill också göra alla dessa saker.. åka och uppleva fina saker och nya platser. åh! nu! :D

2010-01-18 @ 13:39:23
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: Karina T

Precis så känner jag också! Men när man väl är där så tror jag att man kommer att sakna allt det trygga och välkända här hemma ^^

2010-01-19 @ 20:47:05
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0