La maison rose

Dricker kaffe och kikar runt på flickr. Efter nån minut är man fast. Det finns ju så himla fina och coola bilder där. Snubblade in på bilder från Frankrike och fick plötsligt västa suget att resa. Är så avis på Peter som ska få åka till Paris till våren. Jag vill också gå runt på söta gator, betrakta fransmännens vardag och uppleva den franska kulturen. Jag ska allt ta mig till Frankrike nån gång i livet. Och till massa andra ställen runt om i världen. Resa är nyttigt. Varje gång man landar på hemmaplan har man lärt sig nåt nytt!

Hp

 


Kommentarer
Postat av: clara

megasött hus <3. och jag håller med dig på resfronten!

2010-03-02 @ 20:57:02
URL: http://clarii.blogg.se/
Postat av: Viktoria M

sv: ahhaha whatta? Jaa, jag tog en promis med min föredetta projektledare för prat om sponsring till FSAA :D hahah jävla bella som försöker sälja korv till mig :O

2010-03-04 @ 22:11:01
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0